Ravintolan inventaario

Aina ajan tasalla

Inventory management system
Oikein toteutettu inventaario auttaa ravintolan omistajia ja henkilökuntaa pitämään varastot tasapainossa ja minimoimaan ylimääräisiä kuluja. Hyvä inventaarion hallinta voi johtaa merkittäviin säästöihin ja parantaa ravintolan kannattavuutta huomattavasti.

Tämän hyödyn saavuttamiseksi kehitimme Raflan helppokäyttöisen inventaariojärjestelmän. Raflan inventaario mahdollistaa tarkan, ajankohtaisen ja yhdellä silmäyksellä nähtävän kokonaistilanteen ravintolan henkilökunnalle. Sen avulla voit keskittyä huoletta ravintolasi ydintoimintaan.

Starter 🌱

Nosta ravintolasi uudelle tasolle digitaalisen tilaustenhallinnan avulla: keittiö, myyntipiste ja sali pysyvät aina ajan tasalla. Brändisi mukainen verkkokauppa. Kattavat raportit (myynti, ALV, alkoholi) voit lähettää suoraan kirjanpitäjällesi – säästä aikaa ja vältä virheet. Tilausporrastus estää ruuhkat ja takaa tehokkaan palvelun - kaikki yhdessä helppokäyttöisessä ratkaisussa.

99€/kk
Tai 990€/vuosi
14 päivän ilmainen kokeilu

Plus 🚀

Sisältää kaikki Starterin ominaisuudet. Pöytävaraukset ja pöytäkartan hallinta helpottavat salin organisointia, ja varaukset hoituvat kätevästi suoraan verkkokaupasta. Tilaukset ja varaukset toimivat saumattomasti yhdessä, mikä tukee sujuvaa arkea ja parempaa asiakaskokemusta.

149€/kk
Tai 1490€/vuosi
14 päivän ilmainen kokeilu

Ultimate 🌟

Sisältää kaikki Starter- ja Plus-pakettien ominaisuudet. Mukana luotettava ja liikkuva maksupääte, joka tulostaa kuitit. Markkinoiden pienimmät transaktiomaksut: (0,39 % + 0,03 € / tapahtuma) Tekstiviestit tilausten ja pöytävarausten eri vaiheisiin. Täydellinen ratkaisu yrityksille, jotka haluavat tehokkaan kokonaisuuden ravintolatoiminnan hallintaan – kaikki samassa alustassa.

349€/kk
Tai 3490€/vuosi
Tilaa nyt

Custom

Saat räätälöidyn suunnitelman, joka vastaa täsmälleen tarpeitasi.

Ota yhteyttä