Ravintolan inventaario
Aina ajan tasalla

Oikein toteutettu inventaario auttaa ravintolan omistajia ja henkilökuntaa pitämään varastot tasapainossa ja minimoimaan ylimääräisiä kuluja. Hyvä inventaarion hallinta voi johtaa merkittäviin säästöihin ja parantaa ravintolan kannattavuutta huomattavasti. Tämän hyödyn saavuttamiseksi kehitimme Raflan helppokäyttöisen inventaariojärjestelmän. Raflan inventaario mahdollistaa tarkan, ajankohtaisen ja yhdellä silmäyksellä nähtävän kokonaistilanteen ravintolan henkilökunnalle. Sen avulla voit keskittyä huoletta ravintolasi ydintoimintaan.
Starter 🌱
Nosta ravintolasi uudelle tasolle digitaalisen tilaustenhallinnan avulla: keittiö, myyntipiste ja sali pysyvät aina ajan tasalla. Brändisi mukainen verkkokauppa. Kattavat raportit (myynti, ALV, alkoholi) voit lähettää suoraan kirjanpitäjällesi – säästä aikaa ja vältä virheet. Tilausporrastus estää ruuhkat ja takaa tehokkaan palvelun - kaikki yhdessä helppokäyttöisessä ratkaisussa.
Plus 🚀
Sisältää kaikki Starterin ominaisuudet. Pöytävaraukset ja pöytäkartan hallinta helpottavat salin organisointia, ja varaukset hoituvat kätevästi suoraan verkkokaupasta. Tilaukset ja varaukset toimivat saumattomasti yhdessä, mikä tukee sujuvaa arkea ja parempaa asiakaskokemusta.
Ultimate 🌟
Sisältää kaikki Starter- ja Plus-pakettien ominaisuudet. Mukana luotettava ja liikkuva maksupääte, joka tulostaa kuitit. Markkinoiden pienimmät transaktiomaksut: (0,39 % + 0,03 € / tapahtuma) Tekstiviestit tilausten ja pöytävarausten eri vaiheisiin. Täydellinen ratkaisu yrityksille, jotka haluavat tehokkaan kokonaisuuden ravintolatoiminnan hallintaan – kaikki samassa alustassa.